piątek, 13 lutego 2015

Praca Asystentów

Zacznę od tego że jestem już bardzo długi okres asystentem projektanta, będzie z 8 lat w tym czasie mój zakres obowiązków poszerzył się z wykonywania pewnych elementów rysunkowych do prowadzenia w pełni całego procesu projektowego łącznie z pełnieniem funkcji nadzoru projektowego podczas wykonawstwa danego obiektu.
Zaczynałem od domków a przeszedłem przez projektowanie hal przemysłowych, budynków handlowych, handlowo-usługowych, budynków deweloperskich, projekty mostów, przepustów, kładek, tuneli, wiaduktów oraz dróg.
Oczywiście nigdy mój zakres nie był taki sam ale przejście przez wszystkie branże w biurze którym obecnie pracuje uzmysłowiło mi w jakim kierunku chce się rozwijać.
Obecnie nie zajmuje się już projektami drogowymi, mostowymi itp. wiedza ta pomaga mi w kosztorysowaniu tych budowli.
Nie można być dobry we wszystkim po prostu się nie da...

Kosztorysowanie i projektowanie budynków oraz nadzór wykonywanych projektów to moje główne zajęcie. Lubie natomiast wykonywać kosztorysy dla dróg, mostów itp.

Jeszcze w tym roku podejmę się prowadzenia kompleksowego procesu pozyskiwania dotacji unijnych dla osób prywatnych i działalności gospodarczych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz