czwartek, 20 września 2012

Kosztorysowanie - Programy


Witam wszystkich czytelników:-)

Programy do kosztorysowania:
Poniżej przedstawiam wam programy z którymi ja się spotkałem, kilku wypróbowałem ale większości nie więc zbiorę informacje od znajomych na ich temat i napiszę na każdy z nich z osobna. 
Ja osobiście używam Normy PRO, jednak chce zwrócić szczególną uwagę na ostatnią pozycje w tej liście czyli na Samolicz kosztorysowy SYKAL. Spotkałem się z tym programem nie dawno i zbieram info. na jego temat ponieważ bardzo mnie za intrygował. Prowadzi bardzo odważną reklamę jednocześnie krytykując inne programy, wręcz przedstawiając swój program jako jedyny zbliżony do ideału dla kosztorysanta.
Polecam się mu przyjrzeć;-)

Narzędzia kosztorysanta:
- Athenasoft - NORMA
- Koprin - RODOS
- Datacomp - ZUZIA
- Chandney - WINBUD
- MTM Digital - EDBUD
- Promocja - SEKO
- Intersoft - CENINWEST
- Intersoft - CAD
- STANEK S.A. -  Samolicz kosztorysowy SYKAL

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz